Sākums Pārdošanas speciālistiem Izcilas pārdošanas prasmes
Drukāt

Izcilas pārdošanas prasmes

Šis ir praktisko iemaņu un pašmotivācijas attīstības treniņš visiem pārdošanā un klientu apkalpošanā iesaistītajiem darbiniekiem un to vadītājiem, kas vēlas turpināt uzlabot pārdošanas rezultātus.
Pārdot vairāk ir viegli!

Kursa programma dos spējas, zināšanas un prasmes:

  • izprast klientu līdz šim neizprasto rīcību un rīcības iemeslus;
  • izprast un atstrādāt savu rezultātu bremzējošos faktorus;
  • atrast atbildes uz sev svarīgiem jautājumiem;
  • atklāt un radīt sevī spēcīgu pašmotivācijas un enerģijas avotu tālāko uzņēmuma un individuālo pārdošanas mērķu sasniegšanai;
  • ātri nodibināt labu kontaktu ar jebkura tipa klientiem;
  • precīzāk par konkurentiem izzināt klientu vajadzības;
  • pārliecinoši argumentēt un piedāvāt klientam savu produktu/pakalpojumu tā, lai klients tam piekrīt;
  • vienoties ar klientu par win-win risinājumu, kas dos papildus atdevi ilgtermiņā;
  • tikt galā ar klientu iebildumiem, bažām un noslēgt darījumu;
  • īsākā laika periodā sasniegt augstākus īstermiņa un ilgtermiņa rezultātus.

Kursa ilgums: 4 dienas

Atklātā kursa izmaksas: Eur 498 + PVN (vienam dalībniekam)

Korporatīvā kursa izmaksas: atkarīgas no dažādiem individuāliem aspektiem.

Detalizēts kursa apraksts un programma: spied šeit (pdf)

Sīkāk uzzini, zvanot pa tālruni 29836896.

 
Drukāt

Klientu atsauksmes

Es iesaku šo apmācību kursu arī citiem, jo 1) apmācības bija praktiskas un komandās, jo tikai regulāra prakse var dot reālus rezultātus, reālus ieteikumus no malas, diskusijas, savas situācijas izpratni no malas; 2) treneris pats ir veiksmīgs, aktīvs, profesionāls un ļoti pieredzējis pārdevējs, tātad, "ja viņš tur ir bijis, viņš var aizvest arī citus"; 3) tiek piedāvātas TIKAI praksē PĀRBAUDĪTAS metodes un tehnikas, KAS STRĀDĀ un ir universāli pielietojamas ar mazām izmaiņām katrai nozarei vai uzņēmuma specifikai.

/Kristaps Bunts, "sem.lv"/

Vērtīgas mācības, kurās ir daudz prakstisko uzdevumu. Līdz ar to arī prakstiska pieredze un jaunas prasames pārdošanā un komunikācijā.

/Kristīne Kaņepe, "Vanilla Travel"/

Pasniedzēja darbu novērtēju ar "izcili" - ļoti komunikabls, runā dzīvi, nevis iestudēti, daudz kas līdz ar to paliek atmiņā.

/Edgars Paeglis, "TN Kurši"/

Lieliski pavadītas četras dienas, kuras uzlabos manu darba ražīgumu par visiem 100%. Jebkura situācija ir pielietojama dzīvē. Salīdzinot ar citu rīkotajiem līdzīgas tēmas semināriem, šis ir atraktīvākais un interesantākais. Es ieguvu jaunas pārdošanas prasmes, spēju ātrāk, ērtāk un patīkamāk izzināt klienta vēlmes. Ieguvu knifiņus, kā labāk saprasties ar klientiem un iziet no nevēlamām situācijām.

/Līga Brože, SIA “Apdrošināšanas serviss – brokeri”/

Apmācībās ieguvu jaunas pārdošanas tehnikas, jaunus izaicinājumus darbā ar klientiem. Cēlu pašmotivāciju. Īpaši patika praktiskie treniņi, jaunu iespēju atklāšana, drošības sajūta iet pārdot, kā arī tas, ka visi tika mobilizēti vienotiem uzdevumiem – komandas sajūta. Seminārs tika veidots atbilstoši mūsu specifikai un vajadzībām – individuāla pieeja.

/SIA “Krassky” pārstāvis/

Šo semināru vērtēju kā labāko, enerģiskāko, dinamiskāko no trim līdz šim apmeklētiem līdzvērtīgiem kursiem.

/SIA “Krassky” pārstāvis/

Salīdzinot ar citu rīkotajiem semināriem, šis ir 200 % labāks un noderīgāks, pateicoties praktiskām lietām un labākai teorijai.

/Santa Vizma, tūrisma aģentūras „Viva la Tour” direktore/

Šajās apmācībās ieguvu pozitīvu lādiņu, jaunus kolēģus, daudz papildus informācijas par produktiem. Īpaši apmācībās patika aizraujošās spēles (uzdevumi, kas lika visu laiku domāt un runāt ar kolēģiem). Savā darbā apmācību iespaidā pielietošu vairāk atvērtos jautājumus, centīšos uzklausīt klientu, dot precīzu informāciju.

/"Sentor Farm aptiekas" pārstāve/