Sākums Pārdošanas speciālistiem Konflikti un stress
Drukāt

Konflikti un stress darbā ar klientiem

Šī apmācību kursa mērķi ir iemācīt pārdošanas, klientu apkalpošanas u.c. darbiniekiem praktiskas un ikdienā pielietojamas stresa vadīšanas un novēršanas tehnikas; panākt, lai viņi prot orientēties konfliktos un māk viegli tos risināt; paaugstināt darbinieku spēju efektīvi strādāt stresa apstākļos.

Kursa programma dos iespēju:

  • izprast konfliktu būtību, kas palīdzēs labāk tos atrisināt;
  • uzlabot attieksmi un paaugstināt savu pašmotivāciju labāka klientu servisa piedāvāšanai;
  • apgūt prasmes nodibināt labu kontaktu ar jebkura tipa cilvēkiem (klientiem);
  • spēt panākt, lai klienti vienmēr justos ērti;
  • mācēt labāk par konkurentiem atrisināt klienta vajadzības;
  • spēt panākt, ka darbinieki runā klientiem saprotamā valodā;
  • prast atrast klientam un uzņēmumam pieņemamu problēmu risinājumu;
  • samazināt stresu darbā un privātajā dzīvē;
  • apgūt prasmes tikt galā ar iebildumiem klientam pieņemamā veidā;
  • prast panākt, ka klienti ir apmierināti ar apkalpošanu un turpina sadarbību;
  • iegūt iedvesmu un enerģiju tālāko uzņēmuma un personieko mērķu sasniegšanai.

Kursa ilgums: 3 dienas (2+1 diena, kopā 24 stundas)

Atklātā kursa izmaksas: Eur 412 + PVN (vienam dalībniekam)

Korporatīvā kursa izmaksas: atkarīgas no dažādiem individuāliem aspektiem.

Sīkāk uzzini, zvanot pa tālruni 29836896.