Sākums Pārdošanas speciālistiem Klientu apkalpošana
Drukāt

Klientu apkalpošana

Šis apmācību kurss ir praktisko iemaņu un pašmotivācijas attīstības treniņš - turpinājums visiem pārdošanā un klientu apkalpošanā iesaistītajiem darbiniekiem, kas vēlas turpināt uzlabot klientu apkalpošanas rezultātus.

Kursa programma dos iespēju:

  • izprast savu kā klienta rīcību, kas palīdzēs daudz labāk saprast reālā klienta rīcību;
  • uzlabot attieksmi un paaugstināt savu pašmotivāciju labāka klientu servisa piedāvāšanai;
  • apgūt prasmes nodibināt labu kontaktu ar jebkura tipa cilvēkiem (klientiem);
  • spēt panākt, lai klienti vienmēr justos ērti;
  • spēt panākt, ka darbinieki runā klientiem saprotamā valodā;
  • apgūt prasmes tikt galā ar iebildumiem klientam pieņemamā veidā;
  • prast panākt, ka klienti ir apmierināti ar apkalpošanu un atgriežas vēl;
  • iegūt iedvesmu un enerģiju tālāko uzņēmuma un personisko mērķu sasniegšanai.

Kursa ilgums: 2 dienas

Atklātā kursa izmaksas: Eur 270 + PVN (vienam dalībniekam)

Korporatīvā kursa izmaksas: atkarīgas no dažādiem individuāliem aspektiem.

Sīkāk uzzini, zvanot pa tālruni 29836896.

 

 
Drukāt

Klientu atsauksmes

Ieguvu jaunu informāciju, atsevišķu jaunu skatījumu, idejas, ko darīt savādāk. Īpaši patika vadītāja spēja praktiski parādīt to, par ko runā. Salīdzinot ar citu rīkotajiem līdzīgas tēmas semināriem, daudz interesantāk, ar praktiskajiem piemēriem.

/Valdis Kauliņš, SIA "Tavex"/

Šis seminārs ir viena no labākajām pieredzēm. Īpaši patika pasniedzēja prasme pasniegt informāciju, kā arī tas, ka apmācības notika treniņa veidā. Apmācību iespaidā savā darbā vairāk pielietošu jautājumu tehniku, kā arī mēģināšu pielietot "un" problēmu risināšanā.

/Natālija Niedrīte, SIA "Tavex"/

Šajās apmācībās ieguvu zināšanas, kā sevi kontrolēt un kā spēt novērst konfliktsituācijas.

/Kristiāna Boldireva, SIA "Tavex"/

Vērtējot šo semināru - radoši, interesanti, nevienu brīdi nebija garlaicīgi. Īpaši patika praktiskās nodarbības un relaksējošās spēles.

/SIA "Tavex" pārstāvis/